Czech Bulgarian English French German Greek Italian Norwegian Portuguese Russian Slovak

VMAX - DRAGMAX

zdroj: e-mail

majitel: Petr Hlavatý

autor stavby: Petr Hlavatý

foto: Petr Hlavatý

Maxe vlastním 9-tým rokem a neměnil bych,projel jsem s ním přes půl Evropy... a nikde mě nenechal...
Celkové úpravy:
vyměna rámu za nový, 17" kola upravené od pana Kloboučníka, 6 pístkove brzdiče Tokico a 320mm brzdové kotouče vše z Ninji, leštěnné límce na kolech, panceřové hadice, laděné výfuky Supertrapp, tlumič řízení Hyperpro, klín pod motor, retro maska, nový lak Olaf Pugner, sportovní přepákování MEK, páčky TITAX, K&N filtr, Dynojet ST1, vyztužená zadní kyvka, zadní tlumiče Ohlins, přední tlumiče - pružiny Ohlins.
Budoucnost:
Kompresor nebo NOS...
všechny original díly mám a Maxe mohu kdykoliv přestavět na zpět... jen sem podtrhl to k čemu tato krásná motorka byla stvořena

VMAX - NO FATE

zdroj: e-mail

majitel: Petr Makeš

autor stavby: Petr Makeš

Airbrush, upravené výfuky a svody, přepákování, zadní blatník, světla a mnoho dalšího...

VMAX - JB

zdroj: Motocykl 2003, Praha

majitel: Jirka Bušek

autor stavby: Jirka Bušek

foto: Daf

Motor beze změn, snížené sedlo řidiče i spoujezdce, zadní i přední ráfek z KAWASAKI, vyztužená zadní kyvka, vidle US-down, brzdiče tokico - KAWASAKI, originálně řešený kryt rychloměru, pancéřové hadice, výztuhy rámu - vlastní konstrukce, výfuky - Supertrapp

NAKED MADVMAX

zdroj: e-mail

majitel: Roman Hass "Hasák"

autor stavby: Roman Hass "Hasák"

Zdravím všechny příznivce tohoto kultovního stroje.

Už párkrát jsem se zmínil že stavím MAXE a myslím, že je na čase ukázat, že jen nemlátím hubou.

Doufám, že moc nenaseru ortodoxní zastánce originálu, ani milovníky adrenalinu z kroutících se rámů, ale chtěl jsem tento nádherný stroj "mírně upravit" k obrazu svému a odstranit "pár" zbytečností..

Celé to vznikalo (vzniká) průběžně od 1.p. 2004 - doteď v mojí minigaráži (s ohledem na čas a prachy) a kromě laku, soustruhu, cnc, tigu a výroby přední části rámu (výztuhy), je to moje dílo ( říkám se skromností sobě vlastní). Popis, fotky z průběhu stavby a zmínku o těch co mi jakkoli pomohli přidám později.

VMAX - BESTIE

zdroj: internet

majitel: ?

autor stavby: ?

Je postaven bez jaké koli předlohy,jedná se o jediný kus na světě. Komponenty jsou vyráběny, není použito katalogových dílů. Motocykl získal několik ocenění v podobě poháru za umístění v soutěžích staveb.

Motor: Vmax, dynojet st. 1 (trysky jehly pružiny sportovní filtry),motor uložen na pevno – je součástí rámu, leštěná víka motoru
Rám: Změněná geometrie a rozvor,sání je součástí páteřového rámu,kyvná vidlice nově vyrobena se dvěma klouby kvůli  uložení zadního kola 280/60-18
Přední vidlice: upravená Suzuki Hayabusa, brýle vyráběné
Centrální tlumič: Yamaha TDM
Kola: přední 130/80-18,zadní 280/60-18 ráfky a dráty nerez, zadní vyráběn na zakázku - Anglie – 80 drátů
Přední a zadní blatníky: laminátové
Nádrž: ocelový plech – ručně tepaná
Sedlo: ručně šité
Výfuky: Supertrapp

VMAX - VENOM

zdroj: Motocykl 2008, Praha

autor stavby: Prasator - Hardcore83

foto: Daf

Opravdu zajímavá stavbička z výstavy.

VMAX - HNĚDÁK

zdroj: email

majitel: Hnědák

autor stavby: Hnědák

Zde vidíte, jak vznikl tenhle "žluťásek". Detailní popis stavby bohužel nemám.

VMAX - KREYDL

zdroj: e-mail

majitel: Petr Kreydl

autor stavby: Petr Kreydl

Stačí pár drobných úprav a...ovládání do zatáček mnohem lepší, cestovní rychlost 200,když jsem jel 220-žádné kmitání řidítek (dříve ve 180ti) a necejtím žádný odpor vzduchu s čímž se normálně na maxovi musí bojovat ve 160ti. Úžasné, kam se hrabe Blackbird, odpor vzduchu stejný, tj. žádný ale bolelo mě zápěstí, kdežto na maxovi pohoda.

Přidat foto do galerie

Maximální velikost jednoho souboru 2mb (jpg, jpeg)

 

Právě přítomno: 166 hostů a žádný člen

© 2000-2017 daf@toulic Vmax Czech

Bookmaker review site http://wbetting.co.uk/ for William Hill