MOTOR |
čtyřdobý kapalinou chlazený čtyřválec do V - úhel válcu 70° |
ZDVIHOVÝ OBJEM |
1198 cm3 |
VÝKON |
107 kW při 8500 ot/min (145 ks) |
TOČIVÝ MOMENT |
103 Nm při 3000 ot/min |
VRTÁNÍ / ZDVIH |
76 / 66 mm |
KOMPRESE |
10,5:1 |
ROZVODY |
DOHC |
POČET VENTILŮ |
4 ventily na válec |
KARBURÁTORY |
4 x Mikuni BDS35, 35 mm |
ZAPALOVACÍ SYSTÉM |
TCI (digitální) |
PŘEVODOVKA |
pětistupňová |
POHON |
kloubovým hřídelem |
ZDROJ PROUDU |
alternátor |
STARTÉR |
elektrický |
BATERIE |
12 V, 16 Ah |
SVÍČKY |
NGK DPR 8EA-9 / NIPPONDENSO X24EPR-U9 |
OLEJ |
SAE 20 W 40 |
|
PODVOZEK |
dvojitý kolébkový rám z ocelových rtubek |
TLUMÍCÍ DRÁHY |
vpředu 140 mm, vzadu 100 mm |
SKLON HLAVY ŘÍZENÍ |
29 stupňů |
PODBĚH |
145 mm |
ROZVOR |
1590 mm |
BRZDY - PŘEDNÍ |
dvoukotoučové se ctyřpístkovými třmeny |
BRZDY - ZADNÍ |
jeden kotouč s dvoupístkovým třmenem |
PNEUMATIKA - PŘEDNÍ |
110/90 V 18 |
PNEUMATIKA - ZADNÍ |
150/90 V 15 |
VÝŠKA SEDLA |
780 mm |
POHOTOVOSTNÍ HMOTNOST |
289 kg |
MAX. UŽITEČNÉ ZATÍŽENÍ |
216 kg |
OBJEM NÁDRŽE |
15 l (rezerva 3 l) |
PALIVO |
BA 95 B |
SPOTŘEBA |
průměr - 6,5 l na 100 km |
ZRYCHLENÍ |
0-100 km/h 3,1 s |
MAX. RYCHLOST |
239 km/h |