Czech Bulgarian English French German Greek Italian Norwegian Portuguese Russian Slovak

ÚPRAVA ORIGINÁLNÍCH VÝFUKŮ

poslal: Roman - 30. 3. 2012.

Jak se rodily nové tlumiče podle originálu můžete vidět zde na fotkách. Z originálu byl sejmut svrchní plášť, aby bylo vidět, jak jsou výfuky vlastně udělané. Jako materiál byl použit samozřejmě nerez!

VZDUCHOVÝ FILTR

Vzduchový filtr je umístěn pod víkem falešné nádrže.

I s filtrem se dá experimentovat. Můžete použít buď originál a nebo zainvestovat do dražšího racingového filtru, třeba výrobce K&N. Racingový filtr budete muset použít vždycky, když provedete přetreyskování karburátorů sadou DYNOJET!

SPÍNAČ ZADNÍHO BRZDOVÉHO SVĚTLA

Spínač brzdového světla umožňuje nastavení zozsvícení podle sešlápnutí brzdového pedálu.

Samozřejmě je lepší ho seřídít tak, aby spínal hned po sešlápnutí a ne až při plně sešlápnutém pedálu. Ale jak všichni víme, zadní brzda se zase až tak moc nepoužívá, krom jízdy na mokrém nebo písčitém povrchu.

SEŘÍZENÍ ZADNÍCH TLUMIČŮ

Seřízení zadních tlumičů je opravdu důležité. Správně seřízené tlumiče zajistí komfortní a bezpečnou jízdu.

I zde je možné použít tuningové tlumiče (Öhlins, Koni, Bitubo...). Rozhodně tím zlepšíte chování mašiny oproti sériové verzi. U tuningových tlumičů doporučuji nechat seřízení na odborníkovi.

PÁR RAD PŘED KOUPÍ VMAXE

Protože se často potkávám s různými typy prodejců, tak po zkušenostech co mám je dobré tyto věci ověřit.

Nejlépe pokud znalosti a zkušenosti nejsou rozsáhlé, je dobré vzít sebou někoho, kdo ví co a kde má kontrolovat.

ODVZDUŠNĚNÍ SPOJKY - VMAX 1200

Jednoduchý postup jak si za pár minut odvzdušnit spojku.
 
Odvzdušnění je dobré provádět každé 2 roky. I když to třeba není potřeba, nezapomeňte, že i spojková (brzdová) kapalina (DOT3, DOT4) má svoji životnost. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že rozdíl je opravdu znát!

KARDAN - KONTROLA A VÝMĚNA OLEJE

Fantastický vynález jménem kardan!
 
Minimální údržba, obrovská životnost a elegantní vzhled. Nejen tyto přednosti má toto spolehlivé soukolí, které přenáší kroutící moment z motoru na zadní kolo. Ale i kardan vyžaduje určitou údržbu.

DIAGNOSTIKA ZAPALOVACÍ SVÍČKY

Zapalovací svíčka je jedna z věcí, na kterou se nejdřív podíváte, když to prostě nejede, a nebo jak se říká, když to nejede na všechny čtyři...
 
A ani zapalovací svíčka není jedna jako druhá - rozlišuje se několik typů, podle toho, v jakých podmínkách motor pracuje, jakou má svíčka zapalovací teplotu a další technické detaily, kterým ani nerozumím.
 

Právě přítomno: 58 hostů a žádný člen

© 2000-2017 daf@toulic Vmax Czech

Bookmaker review site http://wbetting.co.uk/ for William Hill