Czech Bulgarian English French German Greek Italian Norwegian Portuguese Russian Slovak

SEŘÍZENÍ ZADNÍCH TLUMIČŮ

Seřízení zadních tlumičů je opravdu důležité. Správně seřízené tlumiče zajistí komfortní a bezpečnou jízdu.

I zde je možné použít tuningové tlumiče (Öhlins, Koni, Bitubo...). Rozhodně tím zlepšíte chování mašiny oproti sériové verzi. U tuningových tlumičů doporučuji nechat seřízení na odborníkovi.

Zadní tlumiče jsou vybaveny seřízením předpětí pružiny a velikosti útlumu. Vždy seřizujte oba tlumiče na stejnou hodnotu!

Předpětí tlumičů se nastavuje otáčením spodního seřizovače (viz. obrázek).

  • směrem "a" se předpětí pružin a tím tvrdost pérování zvětšuje
  • směrem "b" se předpětí přužin a tím tvrdost snižuje
Standardní poloha: 1
Poloha 1: minimum (měkké)
Poloha 5: maximum (tvrdé)

Útlum tlumičů se seřizuje horním seřizovačem 1 (viz. obrázek).
  • směrem "a" pro zvýšení útlumu
  • směrem "b" pro snížení útlumu

Standardní poloha: 1
Poloha 1: minimální útlum
Poloha 4: maximální útlum

Doporučené kombinace nastavení předních vidlic a zadních tlumičů

Přední vidlice Zadní tlumiče Zatížení motorky
Tlak vzduchu Předpětí pružiny Seřízení útlumu Pouze řidič Řidič a spolujezdec Řidič a zavazadla Řidič, spolujezdec, zavazadla
1. 40 - 60 kPa 1-2 1-2
2. 40 - 100 kPa 3-5 2-4
3. 40 - 100 kPa 5 4

tlumic tlumic1 zadni tlumic 1 zadni tlumic 2
 

Právě přítomno: 30 hostů a žádný člen

© 2000-2017 daf@toulic Vmax Czech

Bookmaker review site http://wbetting.co.uk/ for William Hill